Kenteken | 3-TRN-97 |
---|---|
Voertuigsoort | AUTO |
Merk | Volkswagen |
Model | Up! |
Type | 1.0 high up! -Airco - Navi - Cruise -NAP |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Brandstof | Benzine |
---|---|
Transmissie | Handgeschakeld |
Nap weblabel | |
Tellerstand | 169710 |
Bouwjaar | 2014 |
Datum deel 1 | 24-04-2014 |
Datum deel 1a | 24-04-2014 |
Vervaldatum apk | 24-04-2025 |
Lease bedrag per maand | 74.88 |
---|---|
Verkoopprijs particulier | 5.995,00 |
Verkoopprijs particulier munteenheid | EUR |
Verkoopprijs particulier btw | In |
Wegenbelasting maand min | 22,00 |
Wegenbelasting maand max | 24,00 |
Wegenbelasting kwartaal min | 67,00 |
Wegenbelasting kwartaal max | 73,00 |
Wegenbelasting jaar min | 268,00 |
Wegenbelasting jaar max | 292,00 |
Bijtelling pct | 22,00 |
---|---|
Bpm bedrag | 735,00 |
Cilinder inhoud | 999 |
---|---|
Cilinder aantal | 3 |
Vermogen motor kw | 44 |
Vermogen motor pk | 60 |
Topsnelheid | 161 |
Acceleratie | 14.4 |
Wielbasis | 242 |
Gvw | 1290 |
Aantal assen | 2 |
---|---|
Massa | 840 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Plugin hybride | Nee |
Geschikt voor snelladen | Nee |
Assen aangedreven | 1 |
Basiskleur | Wit |
---|
Aantal sleutels | 2 |
---|---|
Onderhoudsboekjes | Ja |
Gemiddeld verbruik | 4.1 |
---|---|
Verbruik snelweg | 3.6 |
Verbruik stad | 5 |
Vermogen brandstof kw | 44 |
Vermogen brandstof pk | 60 |
Energielabel | |
Emissieklasse | 5 |
Co2 uitstoot | 95 |
Land | Nl |
---|---|
Laadvermogen | 450 |
Bandhoogte | 0 |
Snelwisselsysteem | 0 |
Pantograaf | 0 |
Prijstype | Vaste prijs |
Bieden toestaan | N |
Afleverpakketten | |
Afleverpakket toegepast | 1 |
Schadevoertuig | Nee |
Consignatie | Nee |
Demovoertuig | Nee |
Oldtimer | Nee |
Powershuttle | Nee |
Gesynchroniseerde transmissie | Nee |
Geremd | Nee |
Verhuur | Nee |
Klassieker | Nee |
Opbouw | Nee |
Autotrust garantie | Nee |
Vakgarant premium occasion | Nee |
Vwe occasion garant plan | Nee |
Cargarantie | Nee |
Honderd procent onderhouden | Nee |
Bovag garantie | Nee |
Bovag 40puntencheck | Nee |
Bovag afleverbeurt | Nee |